3 Temmuz 2011 Pazar

İT'TEN POST ESKİ SEVGİLİDEN DOST OLMAZ..

 Bu gün Hayat'ın benle eğlenme günüydü..Baya keyfini yerine getirdiğimi düşünüyorum kendisinin.. Zira bir kaç yıl önce kaybettiğim ve sonra geri yolladığı eşeğimi bu gün yeninde kaybedip geri verdi..

Nasıl oldu bunca şey derseniz, şöyle anlatayım size ben.. Eski sevgilimle arkadaşım hala.. Söyleyince garip geliyor biliyorum.. Ama ne var ki bunda?.. Sonuçta onca zamandır beraberlik var, en iyi tanıyanlardandır beni.. Neden vazgeçeyim bundan diyordum.. Taki bu güne kadar..


Şimdi olayı baştan anlatmak lazım aslında.. Eski sevgilim -ki biz kendisine Hoca diyelim, işi bu nede olsa- Bunca yıl sonra arayıp sorası tutmuş, çıktı ortalara.. Adam  biz ayrılınca ortadan kaybolmuştu da (adamı nasıl bunlattıysam artık).. Msnde yok, facebookda yok, arkadaş çevresinde yok.. Sonradan öğrendim ki bizim Hoca askere gitmiş..

Neyse bundan birkaç ay önce görüşmeye başladık yeniden.. Ama sakın yanlış anlamayın!! Tamamen dostça.. Hani içimde aman da benden ayrıldığına pişman olsun.. Yok efendim yeniden denesek mi desin.. Vay ben sensiz çok yanlız kaldım desin.. Hatta senin varlığını özledim desin.. Hiiçç böyle niyetlerim yoktu.. Aklımdan bile geçmedi yani.. Sadece arkadaşız biz..

Taki bu gün;  kadının biriyle buluşup, harika bir akşam geçireceğini söyleyene kadar.. Allahım aldı beni bir kıskançlık.. Deli olucam.. Yatsam yatamıyorum.. Otursam oturamıyorum..

Bu yetmezmiş gibi bir de  seninle de bu gün buluşalım öğleden sonra istersen  diyiverdi bana.. Eh  bu kıskançlıkla evde kendimi yiyeceğime, gider tribimi atar, onun huzurunu kaçırım bari dedim.. Peki ne oldu?.. Buluşmaya bir saat kala aradı paşam.. "Hayatım, burda çok yağmur var başka zaman buluşsak" dedi.. Şimdi tüm planlarımı bir seferde yuttuğuma mı yanayım, yoksa dışarıda bir damla yağmur yağmıyor olmasına mı?..

Evde çatlamak üzereydim kıskançlıktan.. Baktım olacak gibi değil yattım uyudum.. Ama orada da devam etti tabi kıskançlık.. Rüyamda bunu o kızla görüp durdum.. Bir öpüyor ki kızı sormayın.. Bir eğleniyorlar, bir gülüyorlar..

Kafamda bir sürü cinayet senaryosu.. Kesin kaşarın tekidir bu kız..Çok da çirkindir eminim.. Hatta kaprislinin tekidir.. Bunlar gibi yüzlercesi  uçuşurken, kalktım msn'i açtım.. Aaa bizim Hoca burada.. Hemen tribe başladım tabi.. Hem kendi kendime sinir oluyorum, hala ne tribi bu diye hem de kendimi tutamıyorum..Adam ne tribi bu dese, verecek cevabım yok! Ne diyeceğim? Kıskançlıktan çatlamak üzereyim!! mi ?

Sonunda ya tribim işe yaradı ya da Allah bana kıyamadı.. Çünkü gidemedi buluşmaya.. Daha doğrusu vazgeçti gitmekten.. Evet itiraf ediyorum.. İçimin yağları eridi, eridi de yarın bir gün sevgilim var derse, ne olacak onu düşünür oldum şimdi..

Neymiş İtten post, eski sevgiliden dost olmazmış.. Kayıtlara geçsin lütfen.. Diğerleri ile de dost olacağım diye tutturursam hatırlatırsınız bir zahmet..