24 Ağustos 2011 Çarşamba

Biraz Dert Yakınsam Ben Yine?

Uzun zamandır düzenli bir ilişkisi olmayan, hayatına aldığı insanlarda hep bir eksiklik, hep bir kırıklık yaşayanlardanım desem yalan olmaz sanırım.. Bunu zaten size sık sık da anlatıyorum ya neyse..Uzun zamandır kimseyi koşulsuz şartsız, korkusuz sevemedim mesela.. Hani birisini doya doya sevmek nasıl bir şey hatırlamıyorum..

Belki insan ilişkiler yaşadıkça, kırgınlıkları arttıkça daha bir tedbirli daha bir pimpirikli oluyor, bilmiyorum.. Ama sürekli kırılan ve ya sabır diyen, sürekli birşeylerden vazgeçen, ilişkiyi yürütmek için çırpınan taraf olmaktan yorulduğun noktada, kalakalıyorsun..

Yalnız olmayı sevmedim ben hiç.. Öyle tek başına.. Bu yüzden eski sevgililerimden vazgeçemedim ben bir türlü.. Hep elimin altında, hep hayatımın bir köşesinde durdular.. Sürekli onları hayatından çıkar diyenlere, "Yaşadığımız şeyler var ve biz küsecek kadar çocuk değiliz" dedim. Taki bu gün cips yiyemeyen kız'ın unutmakla ilgili yazdıklarını görünceye kadar.. Onun hayatından çıkanlara koyduğu sınırı ve kendini nasıl koruduğunu görünce, bunların hiç birini yapmadığımı düşündüm..

Peki yapmadım da elime ne geçti?  Aslında hiç birşey.. Bana getirisi olmasını bırakın, sürekli benden birşeyler götürdü.. Asla  bensizlikten kahrolmadılar, hani o türk filmlerinde ki gibi "Ben ne yaptın Allahım" da demediler.. Ne oldu? Konuşmak istediklerinde ben hep buradaydım.. Dönmek için süreki yol yaptılar.. Direk dönemeselerde beni ya da benle yaşadıklarını kaybetmediler.. Bu yüzden belki de beni hayatlarından hiç çıkarmak istemediler.. Çünkü tam da kafalarındaki gibi bir ilişkileri oldu.. Ne benle ne bensiz oldular.. Ben buna ses çıkarmadım.. Çünkü ayrılık dönemimi atlatmak için bu yol bana daha kolay geldi.. Ben nasıl hep oradaysam, onlarda benim için hep orada oldular..

 Hiç üzülmedin mi gidenlerin arkasından derseniz,  üzüldüm.. Hatta üzme kendini bitmiş diyenlere avaz avaz bağırdım.. Bir süre sonra iş o raddeye geldi ki, herkese dert yanan ayrılık acısından söz eden biri halini aldım.. Arkadaşlarım benle konuştuklarında ya da yeni biri var dediğimde yine mi? der oldular..


Eski sevgililere gelince, galiba en güzelini cips yiyemeyen kız yapmış.. Faceden, msnden, telefondan her yerden silmeli insan.. Yoksa dönüp dönüp sayfalarına bakıyorsun, msn iletilerini okuyorsun.. Hiç bir şey yapamazsan bile, hayatının bir kenarından kemiriyorlar işte..

Sanırım yeni birşeyler isterken eskilerini silmek gerekiyor.. Kadınlar olarak belki bu bize daha bir zor geliyor ama diğer türlüde  insan kafasını toparlayıp hayatına devam edemiyor ne yazık ki..