15 Ağustos 2011 Pazartesi

OLDUM OLUYORUM

Hayat'ımda iki güzel şey var  bu aralar.. Birisncisi "teyze oluyorum!!".. İkincisi " aşık oluyorum!!"

 Teyze olmaktan başlayayım ben en iyisi.. Mesela teyze olacağını arkadaşınıza nasıl haber verirsiniz? İnsan gibi dimi? Ben nasıl aldım haberi?  Ültimatomla!!

Zeyno aradı.. Önce naptın, nasılsın faslı.. Sonra kendini topladın mı sorgu suali.. Ve sonra.. "Bak benim kızıma sen gibi teyze lazım.. Topla kafanı hemen, çok zamanın yok.. Birde zayıflayıp durucam diyosun yap biran evvel, yalancı çıkma kızma" dedi.. Ne kadar sevgi dolu bir haber verme şekli dimi : ) Şevkatten ölücem burda.. Ama yine de BEN TEYZE OLUYORUM!!!

Bir de aşık oluyorum.. Süper kahramanıma.. Yanyana hiç gelmedik.. Gözgöze hiç bakmadık.. Birbirimize kendimizi hiç övmedik.. Hatta telefonla toplasan 2-3 kere konuştuk.. Nasıl denk getirir bilmiyorum.. Ne zaman ruhum sıkılsa.. Kaçacak yer arasam, denk geliriz.. Sakin, sevimli, güçlü.. Ha birde karizmatik burnu var.. Böyle garip bir huzur verir insana.. Sanki o herşey yoluna girecek dediği anda, herşey yoluna girmeye mecburmuş gibi.. Hani süperman gibi işte.. Gelir, kurtarır ve uçup gider.. Ben sana platonik aşığım dediğimde hala hafiften bir yüzü kızarır.. İşi olduğunu bile öyle kibar ve tatlı bir dille söyler ki, git Allah aşkına yap diyesiniz gelir..
 
İnsan hayatında böyle güzel iki şey bir araya gelince.. Tuhaf bir mutluluk duyuyor sanki..  Ağzını toplayamıyor azizim..

O bu bir yana da 6 ayım var teyze olmaya.. Lafıda yedik baya.. Zeyno'nun her öldük bittik dediğimde bana söylediği bir laf vardı; " Kaleyi verdik diye şahıda verecek değiliz ya" .. Şah'ı kurtarmanın zamanı geldide geçiyor bile galiba..