14 Eylül 2011 Çarşamba

Mim Yazısıdır Efendim..

Körlerle sağırlar birbirini ağırlar demezseniz, kardeşim beni mimlemiş.." Karşı cinsten olsanya" konulu mim için ne diyorsun demiş..

Şimdi ben bir erkek bedenine gireceksem; iri yapılı, uzun boylu biri olurdu.. Saçlar en kısa halde kestirilmiş, hafif bir kirli sakalı olurdu..

Dolaplar dolusu takım elbise, tabiki Damat ya da Tween'den alınmış olurdu.. Her takıma uygun ayakkabı, kemer, cüzdan hazır beklerdi herhalde..

Kadınlarla az ama öz konuşurdum bir kere.. Sonra öyle her kadına yüz vermezdim.. Kimse içinde para harcamazdım şimdi yani.. Kesin güçlü kadınlar beni etkilerdi.. Dediği dedik biri olurdum.. Ben söyledim mi bitti.. Hatun nerde kimle napyo bilirdim.. Her cumartesi halı saha maçım olurdu garanti.. Ağır abi olurdum ben baya ya..

En fenası hiç evlenmezdim galiba.. Öyle yaşardım baya baya.. en erken 35 derdim soranlara..

Aha bu arkadaşa benzerdim kesin: