8 Ekim 2011 Cumartesi

Pişştt Pembiş Bebek, Anne Çatlak Teyzoş Özür Diliyormuş Dermsin?

Pişştt Pembiş bebek !! "Ne pembişi be" deme hemen.. Yeni doğan bebekler pembiş olurlar hep.. Birde çirkin.. Şimdiden anlaşalım yani, seni severken çirkin şey diye seveceğiz bir süre.. Büyünce güzelleşirsin ama üzülme.. Hatta babanın gözlerini, annenin buklelerini alırsan var ya.. Oradayken seçme şansın var sa  bence hemen değiştir yani..

Geleceğin haberi yayıldığından beri teyzelerin birbirine girdi ben sana diyeyim.. Şimdiden olaysın burada yani.. Mesela o gereksiz "anne yarısı olmaya meraklı" teyzen var ya, hah işte o, senin kız olacağın haberini bile annenden almamıza fırsat bırakmadan facebooktan ilan etmiş.. (Bu arada facebook diye bişrey var burada.. Ohoo ne işler dönüyor bir bilsen.. Sen gel ben sana anlatırım sen merak etme.. Tabi annene söylemek yok..) Biz ki senin geleceğini bile açık açık söylemiyorduk bu arada.. Nazar değer diye korkumuzdan.. Burada böyle tiplerde var işte.. İnsana kendi mutluluğunu kendi ağzında paylaşma imkanı vermeyen.. Bana göre ne kadar iyi niyetliyim deseler de bildiğin şov peşindeler işte.. Aklında olsun bebiş.. Hatta ilk teyze dersin olsun, insanların mutluluklarından çalıp kendine pay çıkarma..

Bu arada aklımdayken söyleyeyim hiiçç öyle anne yarısı olmak niyetinde değilim .. Çok şükür tam bir annen var.. Laf aramızda, baksana bu konuya meraklı bir sürüde "teyzen" var.. Soran olursa bu benim çatlak teyzem dersin.. Biz takılırız senle boşver sen ..  Bana öyle annelik öğütleri için gelme canım.. Ben bile o konu için annene gidiyorum.. O konuda o harikadır.. Senin içinde mükemmel bir anne olacak, bak görürsün.. ,

Bana daha başka şeyler için gelmelisin bence.. Mesela okul eteğini kısalttırmaya gelebilirsin.. Sevgilini al gel kahvaltı yapalım.. Sonra sonra aşklarını anlatmaya gel.. İlk aşkını seve seve dinlerim valla bak!! Sonra? Sonra? gezmek istediğinde gel.. Alışveriş için tabiki benden başkasına gitmemelisin.. İlk kadeh şarabını gözümün önünde içeceğinden eminim.. Tabiki bunlar aramızda.. Öldürür annen ikimizde valla..

Mesela sonbaharlarda tarçınlı elmalı kek yaparım ben sana.. Sonra çaylarımızı alıp camın kenarında sohbet ederiz seninle.. Kim ne derse desin kimse anneni benim kadar anlatamaz sana.. Mesela babanın askerden gelişini nasıl beklediğimizi anlatırım sana.. Sonra yem torbasını.. Annenin beni sevgilime güvenmediği için nasıl gizlice takip ettiğini de.. Sonra sana kırmızı elbisemi de anlatırım..

Ben annenin yarısı olmak istemiyorum bebiş.. Seni bekleyen çatlak bir annen var zaten.. Hatta nerede olursa olsun bana bile annelik yapan bir annen var.. Ama demedi deme kızdı mı var ya!!! Off Off Offf diyorum sana yani..

Velhasıl bebiş.. Minicik ellerinle ellerimizi tutmanı, sabahlara kadar ağlayıp gündüz uyumanı, minik minik tütüler  almak için teşrif etmeni bekliyoruz..

Bu arada annene ondan özür dilediğimi söyler misin? Muhtemelen bana çok kızgın.. Sana kıyamaz yine.. Bir aramızı yapıver sana  zahmet.. Teyzoş azıcık edepsizlik yapmış anne dersin.. Azıcık da aptal teyzemi kıskanmış dersin.. Bir de seni çok seviyormuş, kanatlarının altından atarsan çok korkarmış dersin olmaz mı..