24 Ekim 2011 Pazartesi

Prenses Danışmanlık Gururla Sunar..

Betty Boop


"PRENSES DANIŞMANLIK"

Sorun Cevaplayalım, Sorun Çözelim..

"Binimum aşk, sevgi, evlilik, kavga, bunalım ve her türlü psikolojik danışmanlık verilir. 7/24 açığız anasını satayım!!"


Yukarıda gördüğünüz yazı danışmanlık hizmetimin halka mal oluşunu ilan için facebooktan yayınladığım yazı..


" KAYNANA DIRDIRINDAN MI BIKTINIZ? SEVGİLİNİZ Mİ TERK ETTİ? HEP YANLIŞ KİŞİLERİ Mİ BULUYORSUNUZ? SORUN SÖYLEYELİM SORUN ÇÖZELİM!!"

"HİZMET AYAĞINIZA GELDİ!! DERDİNE DEVA ARAYANA ETKİLİ PRATİK ÇÖZÜMLER!!"

"DERTÇİ GELDİİ HANIMMM!!! DERTÇİİİİİİ!! DERTÇİ AYAĞINIZA GELDİ!!"

Bunlarda sloganlarım nasıl??

Şimdi arkadaşlarımın hepsini tek tek çok seviyorum.. Yanlış anlaşılma olmasın.. Yardımcı olabileceğim konular da da hiç düşünmem bile.. Biliyorum ki insan sadece kendisini dinleyecek birisini arıyor.. Hani sorununuza derdinize bir çare bulamasa bile en azından anlattıkça rahatlıyorsunuz işte..

Bu yüzdende ben hiç kimseyi geri çevirmemeye çalışırım.. Bir ailem birde sevgili dışında hiç bir nedenle de umursamamazlık yada geçiştirmek gibi bir tavıra girmem kimseye (sevgili nerden çıktı demeyin, geç bulduk zaten birazcık görgüsüzlük yapıp durumun tadını çıkarıcam).. Neyseee ama bu iş öyle bir hal aldı ki, artık yetişemiyorm kimseye.. Artık konuları karıştırır oldum.. Rahmetli Telli Baba ne hissediyor anlıyorum.. Yakındır milletin sağıma soluma çaput bağlaması..

Faceboooktaki duvarım, Facebook chatim, msnim, mailim, cep telefonum hatta ulaşamazlasa ev telefonum, baktılar onuda açmıyorum kardeşimin cep telefonu falan boyutuna geldi olay.. Evi bilenlerden endişeliyim artık en son onuda yapan çıkar mı diyeceğim ama olmadı değil zamanında..

Ne istiyorlar bu kadar derseniz, günlük sorunlar işte.. Ne bileyim mesela bir arkadaşım kaynanasıyla geçinemiyor.. Beni sevmiyor der durur.. Eh sonunda kocasıda olaya karıştı.. Al sana ev içinde gerginlik.. Ne diyim şimdi dimi, aile meselesi işte.. Bana göre öyle olmuyor ama.. Bu benim arkadaşımsa yardım etmem gerek.. Olayı sakin sakin dinleyip, arkadaşımın suçlu olduğunu kendisine çemkirmek yoluyla anlattım.. Siz söyleyin şimdi; 6 ayda bir gördüğünüz sevgi ve ilgi meraklısı kaynanasına surat asmak yerine azıcık gülse, sevimlilik yapsa bir evin içinde 3 günü geçiremez mi insan yahu? Sonuç ?? Tabikiii olumluu :)

Mesela bir tane sevgilisi terk etmiş arkadaşım var.. Geçen Facebook chatten bir yazı "Prenses ben çok fenayım, sanırım ölücem burda yada kendimi öldürücem.. Ne zaman bu hayatım düzene girecek" (Ben kendiminkini düzene koydum, kocam çoluk çocuğumla mutlu mutlu şirin köyünde yaşar gibi yaşıyorum ya.. Ben daha koca bile bulamadım be!! diye kendisine haykırmak geçse de içimden..)Bunu yazan bir bayan sanmayın erkek.. İşi gücü yerinde, eli yüzü düzgün, kültürlü havalı biridir de yani..(ilgilenen olursa hani, halen bir başına çocukceğiizzz..) Var ya yaklaşık 2 buçuk saat konuşmuşum.. İkna ettim sonunda isteklerinin normal olduğuna.. Ne var ki kimsenin hayatı düzenli değil malesef işte.. 30 yaşında evlenmek istemesi çok doğalda, evlenip yatağındaki diğer yastığı emanet edecek kadar değerli birini bulması çok zor insanın.. Sanırım bunu anlatmayı becerdim kendisine.. Hatta duvarıma yazdığım ilanı görmüşte, süpersin neden daha önce düşünmedin bunu demiş.. (Dip not sevgili kısknadııııı bunu :) :) Benimde içimin yağları eridi tabii buda dip not olsun..)


Bu durumdan şikayetçi değilim.. Hatta memnunum bile.. Bu benim kafamı yeniden toplayıp ben olmaya başladığımı gösteriyor bir bakıma.. Güvenilmek ve fikirlerine değer verilmek çok güzel bir duygu.. Oda bir yana birileri için bir şeyler yapabilmek çok güzel.. Tek derdim; ben evhamlı ve melankolik birisiyim.. Dinleyip sonra, bence bu bu bu deyip konuyu kapatamıyorum işte.. İlla kafama takılıyor.. Bu kız ne yaptı barıştı mı kocasıyla? Ya bizim oğlan nasıl oldu acaba? İyi aklı başında bir kız mı bulsak buna??

Eski patronum, senin kadar anaç birini görmedim derdi.. İştede böyleydim çünkü.. Onun kahvesi bitmiş, öteki bu çaydan içmez, stajerler yazık üşürler klimayı açın, aa saat geç olmuş çıkın artık dinlenmeniz de gerek..

Sonunda da ben ağırlaşıyorum.. Kafam kazan gibi oluyor.. Nereye yetişeceğimi bilemiyorum.. Yoruluyor insan.. Sonra düşünüyorum.. Amaaaan diyorum hayatıma bir sevgili gelsin deniz kenarında bir banka oturalım başımı omuzuna yaslayayım.. Deniz kokusu.. sevgilinin kokusu.. Yorgunluk mu kalır insanda..