17 Kasım 2011 Perşembe

Büyüdük Biz..


Hayat küçücük bir dünyaydı.. Etrafımızda dönüp duran.. Aslında hepimiz ufak çocuklardık.. "Büyüdüm ben ya" derken bile.. Küçük prensesler.. Küçük prensler.. 


Ortada kalmaktan korkmadık hiç.. Dünyamıza sığındık.. Göz göre göre hatalarda yaptık.. Bildik çünkü büyüsek de çocuktuk biz.. Annemizin kızı, babamızın prensesi, teyzemizin küçük kurbağsı, babanemizin kuzusuyduk biz.. Fark eder miydi cidden 17-20-29-35-50 olmamız?

Hep korunduk biz.. Oradan olmasa oradan.. Ağlamayı bile bilemedik biz.. Şöyle içten hıçkıra hıçkıra..En fazla bebeğimizdi kaybettiğimiz.. İnsan kaybettiği bebeğine ağlar mı öyle hiç..

Biri gitse diğeri vardı yanımızda ya.. Hani emanettik ya biz hepsine.. Küçüktük.. Çocuktuk ya biz..

Büyüdük.. Küçücük dünyamız sarsıldı.. Dahada büyüdük.. Önce biri için gidecek dediler.. Büyüdük.. Yakın gitmesi dediler.. Dahada büyüdük.. Sonra diğeri için gidiyor dediler.. Ortada kaldık..
"
Ve büyüdük biz..

 Yaşar Amcam gidiyor.. Artık pişkin pişkin" Babam yoksa Yaşar Amcam burda onu ararım" diyemiycem ben.. Bir sabah gitti haberiyle uyanıcam bu gün yarın.. Ve maç izlerken içsin diye dolaba soğuk su koymıycam.. Artık ramazanda elinde sıcak pideyle çalmayacak kimse kapıyı.. Babamla kim bağıracak futbolculara şimdi? Beşiktaş napıcak onsuz? Öğrenmek zorunda kalıcam..

Ve Büyüdük biz..

Küçücük dünyamız sarsıldı derken.. Diğer amcam gidiyor şimdide.. Bir sabah gitti haberiyle uyanıcam bu gün yarın.. Ve kimse "nerde benim elmalı kurabiyelerim? " demeyecek.. Kapıyı açınca gülen yüzü olmayacak.. Sıkıldım içim daraldı benim dediğimde kimse dinlemeycek beni.. Kimse Allah'ı onun gibi anlatamayacak bana..  Senin nikahını ben kıyıcam diye söz vermişti.. Ben nasıl evlenicem onsuz? Öğrenmek zorunda kalıcam..

Büyüdük biz.. Küçücük dünyamız başımıza yıkıldığında.. Büyüdük biz.. Hıçkıra hıçkıra ağladığımızda.. Evet büyüdük biz.. Ölümü öğrenip.. Emanet olduklarımızın gidişini beklemeye mecbur kaldığımızda.. Büyüdük.. Ne olur gitmeyin diyemediğimizde..

Yine de  bir çocuk umudu içimizde.. "Allah'ım tüm çocukluğumla dua etsem.. Tüm çocukluğumla.. Hiç mi olmaz?? " diyecek kadar derin..