24 Kasım 2011 Perşembe

I LOVE BASKÜL!!





Tombulum ben tombulum tombulum!! Herşeyi yer süpürürüm ben !!! Ama şanslı bir tombulum.. Sevgilim kocaman olduğu için hiç benim zayıflamam taraftarı değil.. Hatta tombulsan öyle çok mini etek falanda giymezsin, kör göze parmak sokmanın alemi yok dimi.. Ohhh mini etek kavgamızda olmuyor bu yüzden.. Pek memnun o bu durumdan yani.. 

Şimdi rejim yapıyorum dedikçe, en fazla 70, altına inme sakın deyip duruyor.. Onu bile istemiyor ya, ben istiyorum diye ses çıkarmıyor işte..

Sevgiliden sorun yok da, tartıyla başım belada benim.. Sevmiyor beni.. Bende onu gerçi.. Isınamadık birbirimize.. Eski baskülümü  çok severdim ben, ne güzel. Yenisi insanın sevincini bile kursağında bırakıyor.. 

Bir çıkıyorsun " Anaa 1 kilo vermişim!!" diye sevinirken sen, o hemen yağ oranı yok su oranı ama kas miktarı deyiveriyor.. Bak dur ondan sonra .. "Hımmm.. Yağdan almışım.. Su gitmiş.. Hiii kastanda kaybetmişim!!"  Hadi hadi gel de sevin şimdi verdiğin bir kiloya.. Açık açık " Pişştt tombull!! O verdiğin kilo değil.. Bildiğin su su"  diye kafa buluyor ya!!

Ne güzel işte,  kas kaybetmek kötüdür, bunu söylemesi iyi değil mi demeyin şimdi.. Bu aletin bende yarattığı gerilimin stresi, tüm organlarıma zarar değil mi yani.. Ne güzeldi benim dededen kalma baskülüm.. Çıkardın üstüne paşa paşa gösterirdi.. Ohoo bide zayıfladın mı, oynarsın üstünde sevinçten oda böyle ibresini oynatır katılır sana.. Bir samimiyet bir yakınlık olur.. Kilon fazla çıksa o ibre yerine ağıır ağırr gelir.. Yada kesin ibresi kaymıştır falan.. Dosttu, içtendi yani.. Sevincini kederini paylaşırdı..


Velhasıl değerini bilemedim baskülümün.. Tartıya kandım..