6 Aralık 2011 Salı

Cipiniz mi Var Benden Habersiz?




Herkesin sinir oluyorum dediği bir şey vardır ya benimki de bu sorup, sonra kendi kendine tribe girip, sonrada ben sadece fikrimi söyledim denilmesi.. Sonra sen "yanlış anladın yahu konulu" istediğin konuşmayı yap.. Ben tartışmak için demedim.. Benim fikrim bu.. İyi güzelde beni yanlış anladın.. Birde zan altında bıraktın.. Hani derler ya gözlerinden ateş çıktı diye, işte o durum bu durum bende..

Sevgiliyle eskileri konuşmaktan nefret ediyorum ya bildiğiniz nefret ediyorum.. Çünkü sonunda nasıl oluyorsa oluyor ben kendimi suçlu ve birden o kendi fikrini söylerken buluyoruz.. Sonrası ya çok kızıyor beni dinlemeden çekip gidiyor yada ben alttan alana kadar konu uzayıp gidiyor.. 

Bu günkü konumuz? Evet bu günkü konumuz çok alakasız bir şey.. Bilgisayar.. Bildiğiniz bilgisayardan konu nerelere geldi bilseniz.. Ben ilk bilgisayarı babam ben orta okuldayken aldı dedim, sonrada lise ikide yenisini aldı falan.. Önce zaten o nefret ettiğim "siz zengin misiniz geyiği "geldi.. Sanki ben param var bak demişim, onunla hava atıyormuşum gibi.. Bir şey demedim.. Sonra üniversiteye geldi konu.. İzmit'te evim vardı falan dedim.. Yıllar geçmiş falan.. Gayet normal bir konuşma dimi bu, sonra ben evimi severdim de ev arkadaşımın sevgilisi her gün bizde kalmaya başlayınca ben evden ayrıldım dedim.. Buraya kadar abuk bir şey varmı siz söyleyin.. Sonra senin sevgilin va rmıydı dedi.. Vardı da dedim gelip kalmazdı.. Yani o kadar umrumda değildi dedim.. Filmde burada koptu zaten.. Birden ben kimseyi umursamayan ama sevgilim diyen biri oldum.. Nasıl oldu demeyim tüm kadınların suçu benim üstüme kaldı.. Bir ben miyim kardeşim büyüyen ya.. Çocuktum üniversite okurken.. Ne.. yeni liseden çıkmışım çok mu umrumda;  sevgilim varmış yokmuş.. Yeni dünya, yeni hayat yeni insanlar.. Adam beni terk etmiş, amanda benden şikayeti varmı, kim takar.. Ben o okulu kazanmak için nerlerimi yırtmışım onca yıl..

Yok anlatamadım ben bunu.. Konuyu kapattık tabi ki ben suçlu olarak.. Bir ben mi yaşayarak öğreniyorum anlamadım ki.. Herkes anasından çiple, yaşam tecrübesi yüklü olgun insanlar olarak mı doğuyor.. Yoksa ben mi salağım illa yaşamadan öğrenemem diyorum.. Nasıl bundan nerdeyse 7 sene önceki benle şimdiki ben bir olur.. Var mı içinizde Allah aşkına aynı kalan? Ben mi salağım acaba geriden geliyorum bana birisi desin bir zahmet..