13 Aralık 2011 Salı

Teenage Hafifliğinde Günlerim





Ooo size bir yığın şey yazdım yine.. Sonra hepsini çok ağlak buldum.. Baktım ki son zamanlarda hep de ağlamışım ben.. Halda ağlıyorum yanlış anlamayın.. Öyle abuk sabuk ağlayan biride değilimdir ama zamanla insanınn sinirleri gevşiyor kanaatimce..

Mesela 2012'yi izledim.. Gemi gördüm kaptanıma ağladım (3 gündür kendisinden ses seda yok, terk edildiysem de haberim yok.. Ya da seferdeler zamanı yok..).. Yok efendim  gemiye zavallı insanları aldılar, sevindim ağladım.. Düşünün yanii.. Alt tarafı bir dünyanın yok olması filminden neler çıkardım kendime.. Ama diğer yandan o kadar sakinim ki, görseniz bu defa siz ağlarsınız.. 

Her şey olacağına varır.. Elimden gelen sadece günümü yaşamak.. Sevgiliyle de devam edecekse o yırtınsa da eder, yok bitecekse de ben yırtınsamda biter, Allah istedikten sonra bize  halt yemek düşer diyorum.. Sanırım hafif bir depresyon geçiriyorum..

Bir kere daha olmuştum ben böyle.. O zaman ne olmuştu hatırlamıyorum.. Ama televizyonda Saddam bir konuşma yapıyordu.. Bu adamı neden konuşturuyorlar, savaş çıkardı bu adam diye takıldım..Evde de yalnızım ne ağladım var ya size anlatamam.. İçimi çeke çeke hemde.. O kadar ki kalkıp kumandayı alıp kanalı değiştiremedim.. Var bende de biraz manyaklık kabul etmek gerek şimdi..

Umut var içimde.. Bir yandan da endişe.. Böyle biri kırmızı, diğeri mavi iki sıvı düşünün.. Birbirlerine doğru ilerliyorlar hızla.. Bazen biri ötekini geçiyor, bazende diğeri ötekini.. Öyle bir takılıyorum ben yani.. 


Dizi izler gibi.. Bekliyorum işte yeni bölümü.. Kafamda sevgili yeniden ayrılalım derse ona diyeceklerimin provasını yapıyorum.. Mutluluk bize verilen bir hediye ve sen bunu ziyan ediyorsun.. Hiç bir şey olmasa günaha giriyorsun bunu bil.. Asla benim gibi biriyle olamayacaksın.. Bu kadar kimseyle uyumlu olacağını sanmam.. Bu kırk yılda bir denk gelir.. Sen bilirsin.. Diyeceğim sözde ona ama eveeett sizde bende biliyoruz.. Peki nasıl istersen öyle olsun.. Kendine iyi bak, her şey için teşekkür ederim deyip konuyu kapatacağız.. Yani, ayrılmaya karar vermiş birine, edeceğiniz hangi laf koyar ki? Adam vermiş kararını dimi..


Böyle işte.. Amcamı kaybettim, sevgilimi kaybettim (evet evet, daha kesin değil o.. iyi düşün iyi olsun, iyi düşün iyi olsun).. Sanırım hafiften kendimi de kaybediyorum.. Öylesine takılıyorum zaten bu aralar.. Teenage Teenage.. 

Her şeye rağmen tekrar ediyoruz.. İyi düşün iyi olsun, iyi düşün iyi olsun, iyi düşün iyi olsun.. Sizde söyleyin ki daha etkili olsun.. Belli mi olur gelecekte ne olacağı.. Birde düğün blogu açarım size.. Sinerji lütfen arkadaşlar hadi..