20 Aralık 2011 Salı

Yeni Yıl Yeni Yıl Herkese Kutlu Olsun, Yeni Yıl Yeni yıl Herkese Mutlu Olsun!!!

Pinned Image



Bi çay bi kafe latte'ciğim beni mimlemiş.. Mimlemiş ama sonra kendi kaybolmuş.. Yok böyle bir blog deyip duruyor yahu.. Ben yeni fark etmiş de olabilirim tabi, malum kendi çapımda takılıyorum bu günlerde pek..

Geleyim ben mime.. Yeni yıldan 15 şey isteyecekmişiz, doğru anladıysam.. Yanlış anladıysam da, beni böyle kabul ettiniz artık yapacak bir şey yok ..Önce mecburi olanlardan başlıyayım.. Belli mi olur tutar mutar..

1- Yeni bir iş fena olmazdı.. Sıkıldım artık evde photshopla eğlenip , Kaptan'ın vardiya saatlerini beklemekten yaa..

2- Şöyle bir 15 kilo kaybedeyim.. Tabi rejim yapmak gerek bunun için ama olsun.. Belki olacağı tutar, ne var..

3- Gerçekten değerli birisi girsin hayatıma.. (bu dilek başka bir şeyken sonradan değiştirilmiştir.)

4- Ve o gelen hiç gitmesin artık yanımdan, ben olsun..  (bu dilek başka bir şeyken sonradan değiştirilmiştir.)

5- İtalya'ya gideyim.. Pompei göreyim.. Bu nasıl dilek demeyim merak ediyorum ne var.. Birde Doğal Tarih Müzesi'yle, Lour Müzesi'ni merak ediyorum çok.. Evet evet, hiç keyifli bir gezi arkadaşı sayılmam ben.. Üniversitede bölüm seçerken tarih okusam, sonra arkeoloji okusam falan diye düşünüyordum hep.. Babanem "Aman bunun da aklı hep eskilerde hep ölülerde" demişti.. Haklı kadın diyeceğim ama yediremiyorum kendime..

6- Bölüm demişken; şu okul bitsin artık.. Ne akla hizmet 4 yıllık halkla ilişkiler okuyup, buna doyamayıp "birde işletme okurum lan ben" diye efelenirsin.. Bitmiyor arkadaşlar, kardeşler.. Bitmiyor işte.. 

7- Secret'ın ne olduğunu bu sene anlayayım Allah'ım noluurrr.. Bunca insan var diyorsa vardır, hiç şimdi yok demeyin.. İyi düşün.. İyi düşün.. İyi düşün.. Bol para düşün, bol para düşün, bol para düşün..

8- Alışveriş yapayım.. Ama öyle böyle değil.. Çılgınlar gibi olsun, olur mu? Böyle topuklu ayakkabılar, elbiseler, çantalar, paltolar alayım.. Alayım alayım doymayayım, yeniden alayım öyle olsun..

9-Photoshop CS5 için türkçe yamayı bulayım.. Böyle zor oluyor.. Kaptan'ın yanından kardeşini, el yordamıyla kes, kendini ekle.. Sonra renkleri ayarla.. Birde bunları yarım ingilizcenle yap..  Çok zor çookkk...

10- Yeni bir dil öğreneyim ben bu yıl.. İngilizce olmasında, ne olursa olsun ama..

11- En önemlisini unuttum ya, geçsin bu hastalık!!! Bende ne bulursam özgürce yemek istiyorum!!

12- Bu yıl zamanımı bol bol gezerek geçireyim.. Abla, kardeşler (bende bir tane normal yumurta bir tanede süpriz yumurta iki adet mevcut da )sinema, tiyatro, sergi dibine vuralım.. Full kültür kelebeği olalım bu yıl..

13- Mümkünse bu yaz bikini ile gireyim denize.. Mayokini bile olsa sevmedim ben mayoyu.. Kötü hissediyorum kendimi yaa.. Sanki herkes bana bakıp bakıp, tombula bak lan mayo giymiş diyor gibi geliyor..

14- Son iki dileğimi tüm ailemiz için isteyeyim.. Mesela bizim sarı ördek matematiği çözsün.. Ona matematik anlatmak.. Oyy oyy diyorum size..Yüzüme bakıp "64 den 12 çıkar mı hiç hala!!! " derken ki endişe ve şaşkınlık dolu ifadesi gözümde.. 

15- Hımm son dileğim.. Tüm yıl dilek dilemeye devam edebilecek kadar iyimser olayım.. Evet evet benim gibi melankolik bir depresif için en iyisi bu oldu..

Amiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnn