25 Ocak 2012 Çarşamba

ALDATILDIM BEN CİDDİ CİDDİ???

hazırmısınız? kaptanın sevgilsi var.. hem de 3 gündür.. biz ayrılalı 1 hafta olmadı daha yanlış anlamayın.. şimdi kendimi nasıl hissetmeliyim ben? gerçi aptal gibi hissediyorum.. onca dil döktüm adama barışmak için.. bende diyorum nasıl bu kadar katı nasıl bu kadar duygusuz bana karşı..

olay nasıl oldu anlatayım size.. sürekli facebookta görüyordum ben bunu.. anlam veremiyordum bir türlü.. yani öyle net düşkünü birisi değildir sonuçta hiç.. ama şüphelenmedim de değil şimdi.. neyse.. arkadaşımla konuşurken facebook chatten yazıları zor okuduğum için, msni açayım dedim.. açtım baktım kaptanda orada.. baya bir süre hiç bakmadım buna.. sonra bir şeyler yazasım geldi, en azından onca dil döktüm bari bir cevap ver diyecektim sözde.. bir baktım ki bir kızla resmi var.. kaldım öyle.. siz düşünün nasıl şok olduğumu ve elimin ayağımın titrediğini..

bu kız kim dedim, cevap vermedi.. tekrar sordum.. sen kimsin ki bana bunu sorabiliyorsun nasıl bir cesaret bu dedi.. 5 gün önce ayrıldığın sevgilin olarak soruyorum dedim.. arkadaşım dedi.. bu nasıl bir arkadaş dedim? yani msnde resmini koyacak kadar nasıl bir arkadaş bu?.. yine cevap yok.. bu defa msni kapattı.. faceden sordum.. bu senin kız arkadaşın mı? çok zor sorular bunlar biliyor musunuz.. çok zor sorular.. insan kendi içini kanata kanata soruyor bunlar.. vereceği cevabı beklemeye koyuldum.. bu defa cevap çok gecikmedi.. 3 günden beri evet sevgilim..

böyle durumda insan ağız dolusu şey söyleyebileceğini düşünüyor.. ağzına gelen küfürü etmek istiyor.. ama öyle olmuyormuş.. tek kelime diyemedim.. öylece kaldım.. ekranda yazan yazıyı okuyup kaldım.. sana diyecek bir şey bulamıyorum gerçekten dedim.. geçen pazartesi bana seni seviyorum derken bu pazartesi bana sevgilim var diye geliyorsun.. bende bana karşı neden bu kadar katısın diye düşünüyordum.. nedeni belliymiş dedim.. sana diyecek tek lafım yok artık.. Allah sena neyi uygun görüyorsa onu yaşa..

sonra facebooktan, msnden, telefonumdan, hayatımdan sildim.. aklımdan ve kalbimden de sileceğim kendisini, zira bu hareketinden sonra ancak kirlilik yaratır..

şoktayım hala biraz.. garip geliyor.. sanki başka bir adam var karşımda gibi.. ama diyorum ki bu iş öyle iki günde olmaz.. biz ayrılalı daha 1 hafta bile olmadı.. demek ki öncesi de varmış bu işin.. ve Allah ne büyük ki, ben o msni açtım.. yoksa aklımın ucundan bile geçmiyordu bu.. hep inadı tuttu, siniri geçer yumuşar bir nasılsın der diyordum.. en azından artık gerçeği biliyorum..

şerefsiz diyesim var.. demek istemiyorum bile.. sonradan mı çıkacak bunun acısı bilemiyorum.. sonradan çok üzülüp çok mu ağlayacağım acaba? olmaz inşallah öyle.. adam boşuna demiyormuş, senin facede yok msnde yok blogda ne işin var diye.. sinir oluyordu nette olmama.. derdi varmış ya garibin..

vay be diyorum hala.. sabahtan akşama neler değişiyor insanın hayatında.. sabah düzelir dediğimiz iş bakın akşam ne hale geliyor.. gel de güven şimdi birilerine.. nasıl geniş geniş , rahat rahat da söyledi adam.. evet sevgilim demedi bide süre verdi utanmadan.. inkarda etmedi ya köpek.. ne diyeyim artık.. kendi saflığıma, salaklığıma yanayım ben valla..

siz bilmiyorsunuz tabi.. o vardiyada oldu mu, ki bu bizde gece 4-5 oluyor, bende onla kalkıyordum ki konuşalım.. sonra ben 8 de yatıyorum, 11de yine kalkıyorum.. yine vardiya.. gelecek diye deli gibi gün sayıyorum.. türbeler, dualar, namazlar.. adam geldi diye şükür namazı kıldım ben ya..

işte böyle.. hala şoktayım..   geçen postta beni bir iki gün sonra unutacak demiştim ama bu kadarda çabuk beklemiyordum yani.. uykumda kaçtı şimdi iyimi..

kendimi nereye vursam bilemedim, gelip size anlatayım bari dedim.. öğrendim ki, kendi hayatını dağıtmamalı insan.. gelenle beraber bir hayat kurmalı.. kendi hayatından olmamalı.. dua edin bana.. şimdi en çok bu lazım..