27 Şubat 2012 Pazartesi

içimdeki sefer..



Balkonda oturdum yine.. aklıma geldi, senle ilk günlerde buradan konuştuğumuz.. senin arkanda boş bir duvar olurdu da dalga geçerdim senle.. hani o kuzenlerimle toplandığımız geceyi hatırladın mı? yine bu balkondaydım hani.. yine sen msnden söyleniyordun ya bana.. içki içme sakın diye.. şimdi kendimden geçercesine içesim var yine.. bilirsin gerçi içemem bile ya..

çok bir zaman olmadı sen gideli.. ben senden vazgeçmeye çalışmayı öğreneli.. deniyorum hala işte.. bazen resminize bakıyorum o kızla.. gözüm alışsın, içim soğusun diye.. bazen çok yoruyor beni.. hani böyle bile bile içini kanatmak benim kisi..

bu günde aynını yaptım uzun uzun.. sonra sen başkasına dokunabiliyorsan bende yaparım dedim.. neden yapamıyım, senden daha mı az değerliyim.. senden daha mı az sevilmeyi hak ediyorum ben.. başardımda.. tanıştım biriyle.. senin gibi kocaman üstelik.. evet senin gibi..

ama yapamadım.. olmadı.. o kadar çok sana ait olmuşum ki, başkasının tek iltifatına bile dayanamadım.. o kadar ters o kadar ukala konuşmuşum ki adamla, neye uğradığını şaşırdı.. birden kendimi fark ettim.. ne yaptığımı.. ben onunla konuşmak istememiştim ki.. ben senle konuşmak istemiştim sadece.. seni görmek, seni duymak.. sen değildi o işte.. hırsım bundandı.. sen kimsin ki benle konuşuyorsun demek istedim ona.. benim sevgilim var.. beni balım diye seven, sarıldığında kollarında dünyanın durduğu bir sevgilim var benim.. senle konuştuğumu bilse dünyaları başıma yıkacak bir sevgilim var.. kıskançlıktan ölecek bir sevgilim var.. diyemedim.. diyemediğim için daha çok kanadı içim.. hırsımı ondan aldım.. hiç tanımadığım birinden..

anladım ki olmuyor.. geçmiyor.. bir yol kat edememişim daha.. içimdeki sen geçmemiş.. hala orada öylece duruyor.. üstünü örtsem de, acıyor sensizlikten.. senden başka hiç bir şey iyi gelmeyecek bana.. anladım..

sevgilim.. biliyorum gelmeyeceksin.. öyle güzel mutlu biten hikayelerden olmayacak bu.. hep içimde öylece duracaksın.. ve ben her sensizlikten yavaş yavaş yok olduğumu hatırladığımda, yine gemiye çıktığını hayal edeceğim.. seferdesin yine sevgilim.. açık denizde.. internet çekmiyor.. ve o eski geminin telefonu yine bozuk.. tek fark dönüş günün olmayacak hiç..