10 Şubat 2012 Cuma

Sen Gittiğinden Beri Sevgili..



Sen gideli kaç gün oldu sevgili? Ne zamandı seni en son gördüğüm? Bilirsin tutmam tarihleri kafamda.. Nefret ediyor sonra insan o günlerden.. Sanki onların suçuymuş gibi.. Anlamlar yüklemek istemiyorum zamana..

Sen gittiğinden beri çok bir şey değişmedi hayatımda belkide.. Ben yine seni bekliyorum.. Yine böyle içimde bir telaş.. Ha geldin ha geleceksin diye.. Hala her gün sana anlatacakmış gibi okuyorum burç yorumlarımızı.. Şok edici bir haberiniz var derse sana yoruyorum yine.. Sadece eski bir ilişkiniz canlanacak dediğinde, acıyor biraz içim.. Eski ilişki olmayı kabul edemiyor işte..

Sonra her gün hayal kurmaya devam ediyorum.. Geldiğinde nasıl sarılacağımla ilgili.. Unutuyorum hep.. Unutmayı tercih ediyorum hatta.. Zaten geldiğini.. Ve bir daha gelmeyeceğini..

Senle ilgili ne çok şeyim varmış düşünüyorum.. Hadi ver sende kalanlarımı desen, bomboş kalırmışım gibi geliyor..

Bu gün seni karşıladığım o benzincinin önünde indim arabadan sevgili.. Kaldım orada o an.. Hani derler ya zaman durdu da, aktı geriye diye.. Senle  beni gördüm orada.. Ben sana sarılıyorum.. Sen gülümsüyorsun yine.. Hoş geldin diyorum sana.. Hoş geldin aşkım.. Gerçek mi bu ?  Sarılıyorum sana.. Öylece duruyoruz.. Belki birkaç saniye.. Belkide bin asır.. Hadi diyorsun, üşüyeceksin arabaya binelim.. Arabanın yeri bomboş.. Sanki rüyalarda olduğu gibi.. Bir an, bir anda değişecek her şey.. Mekan, zaman, hava..

Sen gittiğinden beri sevgili, ben hala seni bekliyorum.. Sana yoruyorum gelen sessiz telefonları.. Ve belkide odur diyenlere, yok artık diyorum.. Ölse aramaz o artık beni.. O olsa hayatımın şoku olur diyorum.. Bana bir şok yaşatmanı umarak.. Hani tersi çıkar ya denilenin..

Arada boş facebook sayfana bakıyorum.. Boş bir  değirmen resmine.. Hatırlamadığını bile bile.. O resmin balayına Yunan adalarına gidelim dediğinde bana gönderdiğin resim olduğunu..

Belkide resimleri de saklamamalı insan.. Anlamlar yüklüyor baksana onlara da.. Onlar bile acıtıyor bazen insanın canını.. Senin resimlerini silmek istedim dün.. Doğum günümde çekilenler, senden çaldıklarım.. Ama en çok msnde konuşurken kazara kaydettiğim görüntüde takıldı elim..

Zar zor seni gördüğüm günlerden biri.. Ekranda sen.. Gemidesin yine.. Kamarada.. Ekranda sen.. Ve yanında yazan cümle.. Seni seviyorum balım.. İyi uykular..

Silemedim işte.. Orada hala öyle duruyor.. Sanki rüyaymış bu dönüp durduğum yalnızlık.. Sen hala her gün bana seni seviyorum diyorsun işte..

Herkes biliyor dönmeyeceğini.. Tıpkı benimde bildiğim gibi.. Bir kör ebe oyunu bizimki.. Herkes kapatıyor gözlerini gerçeğe.. Ebe umut bu oyunda.. Benden duymuş olma.. Ama çok iyi bu konuda..

Sen gittin ya sevgili.. Senden kalanlarla ne yapacağımı bilemiyorum bir süredir.. Kafamda öylece duruyorlar.. Toparlayamadım hala orayı.. Elim gitmedi bir türlü.. Gülüşün bir yanda duruyor.. Cümlelerin dağınık etrafta.. seni seviyorumlar, balım diye başlayan cümlelerin altında kalmış.. Bir yanda huysuz sevgili diyen sesin duruyor.. Ben şımarıyorum yine.. Ne yaparsın huysuzda olsa senin değil mi  sevgili diyorum.. Evet benim diyorsun yine.. Ben gülüyorum.. Şımarık diyorsun.. Özledim gülüşünü.. Belki de en çok onu..

Bilmişlik yapma bana deme ama sesler kaybolmazmış be sevgili.. Senin cümlelerin ondan hala yankılanıyordur belkide.. Benimkiler kayboldu bile.. Başka sesler aldı yerlerini.. Belkide aynı cümleler şimdi hayatında.. Benden değil sadece..

Senle de olmazsa, olmaz artık demiştin  ya bana bir gün.. Oluyormuş bak sevgili.. Başka sesler alıyormuş benimkinin yerini.. Başkaları ısınıyormuş gülüşünde.. Oluyormuş bak..


Öyle işte sevgili.. Dertleşememiştik ne zamandır, seninle.. Sen şimdi kesin kızacak bir şey bulursun bana.. Sana giderim var yani dediğimde, kendine bu cümleyi nasıl yakıştırıyorsun dediğin zamanki gibi.. Tatlı tatlı söylenirsin bana.. Bende söz derim .. Daha dikkatli olucam.. Yumuşarsın hemen sende, olmaz mı cidden sevgili ???

Hiç bitmez derdim biliyorum.. Hep son anda bir şey sorarım ya sana.. Sen derdimin bitmemesine verirsin.. Ben seninle iki dakika daha fazla geçirmek için bahane uydurmama..

Sevgililer günü geliyor işte bak sevgili.. Hediye istemiyorum.. Ya da kalk gel de demeyeceğim ben sana.. Bilirim.. Gelmeyeceksin.. Bilirim.. Vazgeçtin benden.. Ve evet bilirim.. Kızıyorsun seni beklememe bile.. Tahammülün kalmadı, ona bile.. Ama son bir istek sevgili..

Onunla olma en azından be sevgili.. En azından onun yanında olma bari.. Ben altında ezilirken senden bunca kalanın.. En azından o gün.. Tek bir gün.. Tutma elini.. Sarılmasın sana.. Ve öpmesin seni.. Tek bir gün de olsa.. Dayanamam bu kadarına.. Almaz içim.. Bu kadarını yapmaz mısın benim için? Yoksa bu kadar mı gittim senden.. Bu kadar mı yüktüm sana..