15 Mart 2012 Perşembe

İlk İş Günü..


 

ilk iş gününü sona erdirmiş bulunmaktayım.. Her ilk iş gününde olduğu gibi inanılmaz sıkıcı bir gündü.. Hep böyle olur zaten.. Karşındakilerle samimiyetin olmaz, yapacak işin olmaz, bir bardak su alırken bile bir gerginlik hissedersin..

En fenası da hep saçma sapan geyik geyik işler sana kalır.. Şuna faks çeker misin.. Kapıya bakacak mısın.. telefonları böyle açıyoruz.. O gün bitmek bilmez.. Bende bu gün okulları arayıp mail adreslerini aldım.. Tamam iş iştir de, ben şimdi medya planlamayla ilgili bişiler öğrenme hevesindeyim ya bana direk angarya gibi geldi..

Birde ben takıntılı bir tipim biraz.. İnsanlara takırım, temizliğe takarım, kokulara takarım.. Eski iş yerimde ilk giridğimde 10 tane erkek 2 bayandık.. Rezillikti size anlatamam.. En son elimde çamaşır suyu şişesi, temizliğe gelen ablanın peşinde dolaşır haldeydim.. Ama 3 senenin sonunda kapıyı açınca bile mis gibi kokuyordu ofis ..

Neyse yarın eşyalarımı götürüp masamı temizlemeyi planlıyorum.. Birazda bilgisayarımı kendime göre ayarlarım falan işte biraz daha ısınırım diye umutluyum.. Ne demişler insanın eşyası neredeyse gönlü orada atar..

İlerideki günler ne gösterecek, beklentimi karşılayacak mı hep beraber göreceğiz.. zaten nisanda başka yere taşınacakmışız.. Pazarteside yeni biri daha başlayacakmış.. Belki böylece bir sıcak ortam oluşur.. Bilemedim yani..