15 Mart 2012 Perşembe

İş Kuzusu Oldum da Ben ..


 

Ben yarın işe  başlıyorum.. Valla.. O kadar çabuk oldu ki, inanamadım.. Dün görüşmeye çağırdılar bu gün gel başla dediler.. Bildiğiniz ben yarın işe gidiyorum yani..

İşe başlamak baya garip geliyor inanın.. O kadar zamandır uzak kalmışım ki, nasıl yapıcam ben ya endişesindeyim.. Sanırsınız sanki ilk kez insan içine çıkıcam ..Nolucak bana, nasıl olacak diye aklım çıkıyor resmen.. Aslında bir de uzun zamandır ısrarla istediğim, beklediğim iş olunca daha bir şok daha bir şaşkın haldeyim..

Bundan 1 yıl önce biriyle iş görüşmesi yapmıştım.. Çok tatlı şeker bir hanımdı.. Ama o zaman yepyeni bir iş kuruyordu.. Bende kredi kartımla cebelleşiyordum.. Verdiği maaşla mümkün değildi çalışmamız.. Bundan   3-4 ay önce bir iş görüşmesine gittim.. Yine çok şeker bir hanım.. Birbirimize baktık baktık nereden tanıdığımızı çıkaramadık.. Sonradan hatırladım aynı kişi olduklarını.. Yine beraber çalışmadık ama beni bir arkadaşına önerdiğini söylemişti.. Bu gün görüşmeye gidince, kadın konuşmamıza gerek yok zaten çok önemli birinin referansı var dedi.. Yarın hemen gel başla, o güvendiyse bizim için yeterli dediler.. O kadar şaşırdım ki.. Hayatta nasıl ilginç bir sistem, nasıl işleyen bir senaryo var.. Galiba bazen biraz oyuncuların oyunlarını oynamalarını beklemek gerekiyor..

Nasıl olacak bilemiyorum.. Her şeyin iyi olmasını ümit ediyorum.. Bana iyi şanslar dileyin.. Artık iş kuzusu oldum  ben ..