24 Mart 2012 Cumartesi

Yeni Telefon Yeni Başlangıç Yeni Yeni Yeni Yani..


 


Size bir ara görgüsüz "küçük kadın"ı anlatırım.. Şimdi konumuz cep telefonu.. Hani garip bir tesadüf , sonrasında da takıntı olarak her cep telefonu değiştirdiğimde sevgilimde değişiyor..( Evet farkındayım sevgilim olmadığının ne var, umudum var işte) Bu nedenle iş bulur bulmaz hemen bir yeni telefon alma girişimine bulundum.. 

Eskiden giderdik mağzaya bakardık modellere alırdık.. Şimdi kalmamış onlar.. Düşünün ne kadar zaman olmuş almamışım telefon.. Telefon alma adetleri bile değişmiş valla.. Nerden bileyim kalktım gittim ben.. Yok dediler sen modeli beğen önce.. Blackberrye karar vermiştimde modeli hiç aklıma gelmemişti.. Ufak, minik tuşları olan bir telefondu benim gözümde Blackberry.. Son 15 gündür her modelini, özelliklerini, boyut ve ağırlıklarını ezberlemiş durumdayım.. 

Mağaza mağaza gezip fiyat almaktan, telefoncular camiasında mimlendim bildiğiniz.. Bir telefoncu benim geldiğimi görünce önce kepenkleri indiriyor sonra diğer telefoncuları arıyor bence.. "abiii, kapa kepengi kapa yine geliyo bu manyak kız!! " diye.. 

Mobil telefon aleminde yeni bir akım olabileceğimi düşünüyorum.. Zira kimsenin bilmediği bir Blackberry modelini bulup beğenmiş ve hangi model olduğunu bile anlatamayarak en sonunda onların elindeki modele tav olmuş durumdayım.. Birde öğrendim ki Blackberry telefon alacaksan beyazdan vazgeçeceksin.. Yok arkadaş, hiç bir yerde yok.. En son isyan edip siyah olsunda benim olsun dedim.. 

Birde ufaklıklar Samsung Galax istiyorlar.. Onuda aradığımı düşünürseniz- ki tabi ki beyaz olsun diye tutturdular- midem bulandı telefondan.. Az daha ararsam telefondan nefret edicem herhalde derken bir yere sipariş verdim gitti..

Evet evet birde böyle bir durum var..  Artık mağazalarda telefon yok.. Sipariş veriyorsun getirtiyorlar.. Ama görmeniz gerek, gidiyorsun telefon soruyorsun yarım ağızla cevap veriyorlar.. Sonra bir Samsung galax bir Blackberry deyince akılları çıkıyor, gözleri pörtlüyor resmen.. Hemen buluruz hemen bakalım efendim oluyor.. Ee ne demiş hoca ye kürküm ye dimi..

Şimdi telefonları almaya karar verdik, siparişi verdik ama onun içinde bir kaç milyon kez konuştum mağazayla.. Sonunda yarın ikide gidip alacağız inşallah telefonları.. Oda inşallah yani.. 

Şimdi eski telefonumu temizledim.. Nostarjik bir gece yaşıyorum çok.. Böyle gözlerim dolu dolu.. Hani gelinlik kızlarıyla son gecesini geçiren anneler gibiyim ya.. Hayır son anda olamaz bırakamam ben seni dersem normal yani.. O kadar telefonla aramızda duygusal bağ kurmuşum.. 

Artık yarın yeni telefonumdan söz ederim size uzun uzun.. Sonra geri dönen sevgiliyi anlatırım.. Amiiiinnnnn..