5 Nisan 2012 Perşembe

Dialog..









Bu gün maillerimi temizlerken bunu buldum.. Yeniden bunu yaşamak istedim.. ve hayat bu neden olmasın..




Kaptan19 Eylül 22:37
tatlım ben sımdı venezuellaya vardım yenı gırdım nete bızım denk gelmemız bu sekılde bıraz zor olucak galıba saat farkından ve lımanlardan oturu

bende 3-4 saat uyuyabıldım hala uykum var bırazdan yatıcam bende:)
senı ozledım dıkkat et kendıne yıne gırınce nete cevap yazarım sana:):):)
Kaptan
senı cok cok opuyorum:):):)


Prenses18 Eylül 21:26
çabuk dön bana..

Prenses19 Eylül 18:12
Herşeyim;

Saat 04.00 oldu.. Seni bekledim ama dediğin gibi bu gün denk gelemedik :) Yarından umutluyum ama :):) Seni beklemek bile güzel..(Yinede yanımda olman kadar değil tabi)

Sabah 2 saat uyudum, sonra kalkıparkadaşıma gittim..
Bu arada; bir kaç gündür senden haber alamadım, uykusuzluk,arkadaşların  durumu falan derken çok gerilmişim.. Gitmişken arkadaşımda bana çok hafif bir sakinleştirici verdi, kas gevşeticiymiş aynı zamanda.. Eve zor geldim, yolda uyuyacaktım nerdeyse.. Geldim, eve girdim salonda yattım direk uyumuşum hemde deliksiz.. Uzun zamandır böyle uyumamıştım :):) Halada uykum var yani :):)

( Tamam biliyorum.." bir daha öyle ilaçlar içilmeyecek" dimi kaptan :) )

Yarın yine misafir gelecek, erken kalkmam gerek, temizlik yapmam gerek.. Ben baya ev kadını oldum ne dersin :):)

Senin gelişlerinde böylemi olacak acaba? Artık 10 gün öncesinden başlarım telaşa gibi geliyor:)

Sen uyuyabildin mi bari biraz? Uykusuz uykusuz.. Farkındaysan düzenli olarak senin için endişelenecek birşey buluyorum :)) Napiyim aklım hep sende, görmeye alışmışım ya seni her gün gözümle görmeyince böyle oluyor işte :)

Ben yarın akşamda bekliycem seni (sonraki akşamda, ondan sonraki akşamda, ondan sonraki akşamda...), 2-3 gibi açarsın belki..

Yağmur yağıyor, çok fena gök gürlüyor.. Demiştim sana dimi, ben çok korkarım gökgürültüsünden.. Aklım çıkar!!

O yüzden ben şimdi uyumaya gidiyorum.. Sen camları kontrol edip kapıyı kilitle.. Sonra hemen yanıma gel :) Bana sıkı sıkı sarıl.... Kokunu içime çeke çeke uyuyayım olmaz mı..

Seni özledim birtanem..