7 Temmuz 2012 Cumartesi

Kuzu. Ç



Sokaklarda duvarlarda gördüğümüz grafitiler gibi geliyor bazen hayat bana.. Ana resmi çizen biri var evet.. Ama sonra gelenler yeni bir şeyler ekliyorlar hep.. Her gelen imzasını bırakıp gidiyor bir köşeye.. Bunun illa büyük olmasına gerek yok.. Mesela adını yazıyor yada öteki geliyor o adın son harfini boyuyor işte.. Birde bizim pastacı  gibi resme kaş bıyık çizip kendi çapında imzasını bırakanlar var..

Belki büyük bir idda ama Anadolu Yakası'nın en muhteşem çikolatalı pastasını bizim bu çılgın pastacı arkadaş yapıyor.. Yakanın her yanından sırf onun çikolatalı pastasını almak için gelenler var.. Öyle böyle değil..Çikolata ve şam fıstığı.. Kremasında kullanılan gerçek çikolata parçaları.. Enfes bir tat.. 

Enfes olmasına enfesde.. Arkadaşın ufak bir imza sorunu var.. Yani siz ne derseniz deyin.. Kendisi bir şekilde bildiğini okuyor.. O pastayı yerken illa bir kendisini anıyorsunuz..

Kendisine ilk pasta siparişimiz geçen yıl ki doğum günümdeydi.. Dışarıda yapılacak bir kutlama için olacak pasta dedim.. Ve lütfen kare şeklinde olsun, üzerinde süs olmasın.. Hatta yazı bile olmasın.. Tabi ki deyip notlarını aldı sağ olsun.. 

Akşam bizim ufaklık pastayı alıp eve geldiğinde tamda kapıdan çıkmak üzereydik.. Şeytan işte dürttü, pastayı göreyim yahu bir dedim.. Aman Allah'ımmmm o neeeee!!!!

Kocaman bir pasta evet çikolatalı.. Ama dev bir kalp şeklinde!! Oda yetmezmiş gibi, üstü kırmızı şekerden yapılmış güllerle kaplı!! Ne diyeceğimi bilemeden son anda gördüğümüz için öylece çıktık mecbur.. Pasta gecenin konusu oldu ama.. Birbirini tanımayan insanlar için ortak ve eğlenceli bir konu...

Bu yıl yine vazgeçmedik çikolatalı pasta sevdamızdan.. Ve yine bizim pastacıya gittik.. Özellikle geçen yıl olanları anlatıp rica ettik.. Aman abi ne olur imzanı koyma diye.. Bak bu yıl iki kişi kutluyoruz.. Kuzende var, onunda doğum günü.. Rezil olur çocuk güllü pasta gelirse..Yok yahu dedi.. Tam istediğiniz gibi kare olacak, sade olacak.. Hatta size güzellik yapayım direk mekana yollarım ben pastayı..

Akşam olup da pastayı kesme saati geldiğinde, tamda söylediği gibi kare ve sade bir pasta geldi masaya.. Tek sorun.. Nişan pastası olmasıydı.. Evet evet bildiğiniz nişan pastası.. Üstü beyaz kaplı.. Minik incilerle süsleniş..Kenarlarına krema çekilmiş ve tam ortasında yan yana yazan iki isim.. Tabi ki isimlerin altın yaldızlı olduğunu belirtmeme gerek yok..

Son bombayı da sağolsun bu gün  patlattı.. Ufaklığın doğum günü için aradım.. Pastayı anlattım.. Uğurlu bir yıl olsun diye bir uğur böceği pastası istedim.. Akşam alacak kardeşim diyede tembihledim.. Tabi ki yedi buçuk da hazır hiç merak etmeyi diyede onayını aldım..

Veee bu akşam ki pastada yine imzası vardı.. Pastaya yazdırılan yazıda bu kez.. "İyi ki doğdun kuzuçe " yazacaktı sadece.. Kutuyu açıpda pastadaki yazıyı görünce artık film koptu.. Saatlerce pastayı kesemeden güldük cümbür cemaat.. 

"İyi ki doğdun kuzu. Ç"

Kendisine düğün  pastamı yaptırmayı planlıyorum.. O konuda nasıl bir imza atacağını ölesiye merak ettiğimden..  

Bazı insanlar, ne yaparsanız yapın kendi imzalarını bırakırlar.. Resmin bir köşesine de olsa.. Kızmak bir yana gülmekten alamıyorsunuz işte kendinizi..