14 Ağustos 2012 Salı

Mim Yazdım Ben.. Aferin Bana Aferin...




Uzun zamandır yazamadığımın farkındayım.. hemen bir mim cevaplayayımda neşemizi bulalım istedim..  'üme teşekkür ediyor ve cevaplamaya başlıyorum hemen..

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız? 

Benim gibi hastalık hastası birisi için herhalde buna inanmak bile kafadan 2 ay alır. Sonrasında muhtemelen 
tüm eski sevgilerimi ve gereksiz olduğunu düşündüğüm arkadaşlarımı arayıp içimdekilerin hepsini onlara söylerdim.. Mesela gerizekalı bir moron olduğunu söylemek istediğim öyle çok insan var ki.. Başka birde deli gibi yemek yerdim.. Hani hep diyoruz ya aman aman bir zayıflayayım şunu yerim bunu yerim diye.. Hiç düşünmeden hiç aklıma gelmeyecek yemeklerin bile tadına bakardım.. Bir yerlere gidermiydim?? Yok ya zaten kalmış bir yıl ömrüm ne yollarda harcayayım dimi.. Yani öteki tarafta sormayacaklar yediğin içtiğin senin olsun gördüğünü anlat diye :))

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler? 

Kabul ediyorum takıntılı bir tipim ben.. Öyle bir iki tane değil, bildiğiniz hayata takıntılıyım resmen.. Mesela dolabım muntazam olacak.. 1 yıldan uzun zamandır giyilmemiş hiç bir şey dolapta durmayacak.. herşey renk ve kumaşına göre düzenlenecek.. Ayakkabılar kendi rengindeki kutularda olacak.. Mutfak en fazla yoldan çıktığım yer.. Benimle mutfağa gitmek cesaret ister arkadaşım.. Çok pis bir şefim orada.. Yamaksan yamaklığını bileceksin.. Hızlı olacaksın, pratik olacaksın, temiz olacaksın.. 

Fobime gelince.. KUŞLARRRRRRR!!!!! Nefret ediyorum her birisinden tek tek.. Birisini bile görsem yakınıma gelse içim kalkıyor.. Görmeden kuş sesinden bir sorun yok ama o kanat sesleri yok mu Allah'ıımmmm resmen kanım çekiliyor damarlarımdan..

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiçbir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Ay bu soru bana çocukken gördüğüm bir rüyayı hatırlattı. İlk okula gidiyorum, deli bir din kültürü öğretmenimiz var.. Adam kıyamet gününe takmış, habire anlatıyor.. Müslümanlar kıyameti görmeyecek, o anda hepsi ölecekler.. Yani şimdi 8 yaşında çocuğa anlatacak bunu mu buldun dimi.. 

Gece rüyamda kıyamet kopuyormuş sözde.. Böyle dağlar uçuyor, denizlerde kocaman kocaman dalgalar..  Öyle şaşkın bakıyorum bende balkondan.. Anaaa o ana fark ediyorum.. Naaann herkes ölmüşşşş!!! bir ben ayaktayım!! Kimse kalmamış koca dünyada.. Bir ben varım.. Hayır tek kaldığım için  değilde ben müslüman değilim galiba diye panikledim yani..  Sonra Hemen yere yatıyorum gözlerimi kapatıyroum.. Müslümanım ben ya müslümanım yanlışlık olmuştur, karışıklık olmuştur diyorum.. Hala akıllarına geldikçe annemler gülüyorlar rüyama..

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız, neden? 

Kesinlikle İtalya..  Ve mümkünse tüm gezim tek başıma olsun.. Teşekkürler..

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz? 

Ohoo... Kimbilir kaç tane.. Bundan olur mu acaba? Yok bu değilmiş.. Acaba bu mudur ? derken aldı başını gitti.. Artık öpülmüş; prens yapılmışını bulmak lazım.. İsilik olduk kadınlar camiası olarak, prens yapıcaz kurbağları diye.. Yok o değilde öpüp prens yaptıklarımız  en azından yanımızda kalaydı eyiydi..

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey? 

Şimdi.. Bir cep telefonum.. Artık cep telefonları herşeyimiz oldu malum.. İki cüzdanım.. Ki içine herşeyi atma alışkanlığım vardır.. Ve üç Apranax.. Migreni olanların tek ve biricik aşkı olur kendisi..

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmak isterdiniz? 

Monte Cristo Kontu.. Ne alaka demeyin.. çok severim kitabınıda filminide.. Bazen etrafımda tıpkı kitaptaki gibi tiplerin olduğunu düşünüyorum.. 

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız? 


En çok buna güldüm.. Kuzuyu bir an uzaylı düşününce.. Böyle masmavi bir gezegenden falan.. Herhalde ilk tepkim; biliyodum nan biliyodum sende bir yamukluk olduğunu demek olurdu :)) Sonra nereye gidiyoruz, kaçta gidiyoruz, nasıl gidiyoruz, ne giysem, orası soğuk mudur? İlaç alayım mı? Ne yiycez? Aaaayy benim giyecek hiç bir şeyim yokkkkkk!!!!! 

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 

Şimdi bu soruya çok romantik cevaplar verebilirdim.. içimden de onlar geçiyor ama başka şeyler yapmalıyım bence.. Düşünelim.. Görünmüyorum.. Her yere gidiyorum.. Durumu nakite çevirirdim.. Ohh paparazilikte son nokta.. Amma para kırardım ya...

diyerek bir mime daha son veriyoruz.. Yeni yazılarla çok yakında karşınızda olacağıma hatta öteki blog içinde bişiler yazacağıma söz vererek esen kalın diyorum  .............