28 Nisan 2014 Pazartesi

Ömrüm.. Günüm.. Güneşim.. Huzurum.. Aydınlığım.. Nefesim..



Ahhh benim deli adamım.. Gece mutlu yatıp, sabah kızgın kalkanım.. Kızdımı gözü dünyayı görmeyen, ortalığı silip süpürenim.. Fırtınasını güneşini içinde taşıyanım.. Hem küçük bebeğim hem koca adamım.. Kendiyle kavgası bitmeyenim, umudu tükenmeyenim.. Her gidişi yıkan her dönüşü bahar olanım..

Nasıl sevmesin insan seni.. Nasıl hem sana deli olmasın hem de gözünü senden alamasın.. Ah benim deli adamım.. Bir günü otekine uymayanım.. Anlaşılamayanım.. Anlamayanım.. Bir anda dünyaları kaldıran, bir anda ruhumu süt limana çevirenim.. Nasıl sevmesin insan seni?

 Nasıl bırakır insan seni bir başına.. Nasıl gider arkasını dönerde.. Küçücük bir bebek gibi ilgiye, sevgiye ihtiyacı olanım.. Saçlarıyla oynarken şımarık oğlan çocuğum, sinirlenince gözlerinden ateş saçanım.. Nasıl sevmesin insan seni.. Nasıl görmezden gelsin.. Nasıl umursamasın.. Nasıl kıymet vermesin sana..

Telaşlarımı görmeyenim.. Aklımın çıktığını fark etmeyenim benim.. Beni mutlu edenin gülüşü olduğunu bilmeyenim.. Sen gülünce nasıl aydınlanmasın dünyam.. Nasıl içimde çiçekler açmasın..

Huzurum.. Nefesim.. Her gördüğümde rüya mı bu diye yeniden yeniden düşündüğüm en güzel düşüm.. Nasıl sevmez insan seni? Nasıl kapılmaz omuzuna başını koyduğunda huzura..

Nasıl istemez insan seni.. Nasıl şımartmaz.. Nasıl doyasıya sevmez.. Nasıl kalbinin en derinine saklayıp da oraya gizlemez seni.. Nasıl istemez senin için birşey yapmayı..

Bıraksan doysam sana.. Doya doya sarılsam.. Sen uzak durmasan.. Elini sıkı sıkı tutsam.. Hiç bırakmayacakmısın gibi hayal etsem.. Doya doya öpsem seni.. Sanki yaşamak için tek çarem buymuş gibi.. Bıraksan sadece sevsem seni.. Doya doya sevsem.. İçime çeke çeke.. Seninle dola dola.. Hersey kaybolsa.. Herşeyim senin olsa.. Herşeyim sen olsa.. Herşey sen olsa.. Kalmasa başka bir şey.. Seni sevsem sadece.. Ve böyle gitse herşey.. Sen olsam..




15 Nisan 2014 Salı

Sevmek En Zor Karar Hayatta.. Vazgeçmeden Sevmek..

Bazen insan önemli kararlar vermek zorunda kalıyor hayatta.. Kendi canınızı acıtmak pahasına da olsa.. Bazen sevmek yetmez demiş ya, kim demişse.. Canı yanmış.. Hemde bilemyeceğiniz kadar.. Seni seviyorum gerizekalı demek ile neden diye sormak arasında bir yerlerde bir cümle.. Bir kelime düşünün.. İşte o dilinizin ucunda.. İçinize oturmuş dev gibi bir kırgınlık.. Gözyaşlarınızın kirpiklerize değidği noktada.. Susmak kafi gelmiyor bazen.. Edecek son iki cümleniz varsa eğer.. Tam zamanı mı değil mi bilmeden, düşünmeden, korkudan ölerek.. Söylemekle susmak arasında.. O ne olduğunu bildiğiniz ama diyemediğiniz kelime.. Mutluluk haram bazılarına.. Yada her ne ise işte..

11 Nisan 2014 Cuma

Güneş Var Bakarsan, Yağmur Var Islanırsan, Ben Var Çekersen..



Cuma ama yağmur var.. Bu gün erken çıkıcam ama saat daha 3 buçuk.. Patron yok tam, huzurlu çalışma zamanı ama iş yok.. Sevgilim var ama arayıp soranım yok..

Böyle tuhaf bir gün işte.. Hani uyusan uyuyamazsın, otursan gözünü açamazsın ya öylece oturuyorum bilgisayarın başında.. İşlerimi bitirdim.. Kendime yeni işler uydurdum ama yok.. Geçmiyor arkadaş bu gün.. Hatta zaman geçsin diye öğle arasında gittim İstinye Parkı gezdim.. Yok yok yok.. Artık bahar gelsin bi zahmet..

Eh şimdi tüm suçu havaya atmıyım benimde huysuzluğum üstümde bu günlerde.. Sanırsınız tüm dünya bana kafayı taktı.. Hani " bana ne dik dik bakıyosun birader" deyip birilerine girşmeye hazır Türk delikanlısı var ruhumda..
Birde bu durum bende kıskançlık yaratıyo ki onu hiç sormayın.. Sevigilisiyle yolda yürürken yanlarından geçen kızlara "ne bakıyon nan senin babana abine baksalar iyi olur mu" diye çemkiren bir kız, ana habere çıkarsa, bilin ki benim..

Hayır adamın ya da kızların beşey yaptığından değil yanlış anlamayın.. Garibim, hem sessiz sakin adamlığından, hemde yanındaki manyağın neler yapabileceğini tam kesitremediğinden yolda sadece sigarasıyla ilgilenip duruyo..

Normalde manyak değilim vallaaaa.. Sinirimin tavan yaptığı noktada yürüyüşe vuruyorum kendimi.. Ama öyle böyle değil.. Sonra birden kendime geliyorum" naaaann nerdeyiimm beeennn" telaşıyla etrafıma bakarken buluyorum kendimi.. Allah'tan sahil yolu dümdüz gidiyoda.. En fazla gideceğim yer Kadıköy ya da Pendik yani..

Sakinim cidden.. Valla sakin insanım.. Tek sorun salaklığa  bide haksızlıkla, nankörlüğe tahammülün yok.. Aslında ona da varda.. Onu tutamıyorum işte içimde.. Susuyorum.. Susuyorum.. Susuyorum.. Sonra löööööönnkkkkk diye deyiveriyorum..  Onlarda kafalarına demirden piyano düşmüş gibi kalıyolar.. Gerçi bana has değilmiş bu.. Oğlaklarla koçlar böyle oluyomuş.. Öyle dedi arkadaşım.. Bahtsızlık, ben oğlağım yükselim koç.. Normal yani ayarsız olmam, ayar verince de asırlık vermem..

Bide bide inat meselesi var.. Bu günlerde yine inatçılığım üstümde.. Hayır o konuda da benim suçum yok.. Annem Gürcü.. Kadının sülalesi inat.. Kibrit damarı tuttumu inadından çatlar tek laf etmezler.. Öl daha iyi.. Eee babam Arap.. Arap damarı diye bişi var.. Hadi onuda geçtim.. Dedim ya ben oğlağım.. Nasıl inat olmıyım nasııııılll.. Haa tabi inadı farklı koulara yönlendirmeye çalışıyorum ama arada kaçabiliyo, yönünü şaşırabiliyo..

Ohh bak konuşurken geçmiş yarım saat.. Hadi yine şanslıyım.. yoksa yeminle bitmezdi bu gün.. Bide bu gün diyetisyene gidicem.. Dua edinde vermiş olayım..

Zayıflarsam sevgilisi beni Roma'ya tatile götürücek, bikini alacak.. Söz size süper resimler getiricem.. Aşk çeşmesine para atıcam; bekarlara İtalyan görünümlü, Fransız ruhlu, Rus neşeli, Türk sahiplenmeli sevgililer kısmetler istiycem.. Evliler; artık ellerindekiyle idare edecek, şimdi bu yaştan sonra o adamaın huyu suyu değişmez.. Onlar içinde boool boolll huzur istiycem..

Bende o iş siz merak etmeyin :):)

Bu arada hani dinlerseniz diye bu yazı bu şarkı ile yazılmıştır :

http://fizy.com/song/nil-karaibrahimgil-organize-isler-bunlar/1ai6mi